A márka eredete
A Bjorn Borg egy svéd ruházati márka, amely a történelem egyik legjobb teniszezőjének tartott, 11 Grand Slam-tornán győztes Bjorn Borgról kapta a nevét.
Egy évvel pályafutása befejezése után, 1984-ben készült el az első Bjorn Borg-kollekció, amelynek fő tervezője Rohdi Heintz volt. A kollekció elsősorban a sportruházatra épült, de az egyre merészebb hozzáállás és az agresszívabb megközelítés azt jelentette, hogy néhány év múlva a márka belépett a "fehérneműk világába" is.
Az 1989-es évet tekintik a Bjorn Borg márka hivatalos születésének. Magán a teniszezőn kívül Anders Arnborger és Louise Hildebeck is alapítók voltak. Abban az időben az alsóneműt kizárólag védőruhának tekintették, és a termékek túlnyomó többségének szabása konzervatív és régimódi volt. Anders Arnborger, aki változást és felfrissülést akart hozni az iparágba, elkezdett gondolkodni a tökéletes Bjorn Borg boxeralsó megalkotásán.
A tervező egy merész és zseniális fehérnemű-koncepciót dolgozott ki. Ez vezetett az ikonikus Bjorn Borg 3201 boxeralsó megalkotásához. Az áttörés kezdetben nem váltott ki nagy érdeklődést, de a márka kitartása végül meghozta gyümölcsét, mivel a boxeralsó egyre népszerűbb férfi alsóneművé vált.
A vállalat növekedése
Az 1990-es évek eleje a kiváló minőségű, kényelmes fehérneműk fénykora. A svéd piac őrülete jó alkalom volt a külföldi piacokon való terjeszkedésre. A Bjorn Borg alsóneműk így eljutottak Dániába, Norvégiába, Ausztráliába, Hollandiába és Belgiumba.
A márka fejlődésének fontos pillanata 2000-ben következett be, amikor egy új, színes fehérneműcsaládot hoztak létre "fun" néven. Az elmúlt években a márka visszatért a gyökereihez, és Stockholmba visszatérve megkezdte azt az utat, hogy az aktív emberek számára készült sportdivatban a márka vezető márkává váljon.