A Diadora márka története
A Diadora márkát 1948-ban alapították Caerano di San Marco városában, amely ma a világ vezető sportcipőgyártó területe. A vállalat székhelye kezdetben egy kis műhely volt, ahol kézzel készítettek munka- és túracipőket. Az 1960-as évek elején történt az áttörés, amikor a Diadora elkezdett sportcipőket gyártani. A márka gyors növekedéséhez hozzájárult több jelentős szabadalom megszerzése az Egyesült Államokban. Az olasz márka kezdettől fogva kitűnt a kiváló minőséggel és a legmodernebb megoldásokkal.
A márka fejlődése
Ahogy az 1970-es években a professzionális sport egyre nagyobb lendületet vett, a Diadora úgy döntött, hogy ismert és kiemelkedő sportolókkal köt partnerséget. Björn Borg, a többszörös wimbledoni győztes a Diadora márkájú cipőkben lépett fel a világ teniszpályáin, Roberto Bettega pedig a futballpályákon aratott sikereket. A Diadora volt az egyik első cég, amely úgy gondolta, hogy híres sportolókkal lehet a legjobban eladni a termékeket.
A következő években az olasz márka folytatta a teniszezők szponzorálását, és két kiemelkedő bajnokkal kötött partnerséget, ők voltak: Jim Courier és Boris Becker.
Most a vállalat egy sor felelős változtatást kezdett végrehajtani az ipari gyakorlatában, hogy csökkentse a szénlábnyomát. Ez a tengerentúli beszállítók nyomon követésétől kezdve a gyárak energiaellátásának fenntarthatóbb energiaformákra való átállásáig terjed.
Diadora a Tenisz Zónában
A Tennis Zone-ban a Diadora férfi és női tenisztermékek széles választékát találod. A kínálatban teniszruházat, teniszcipő és egyéb kiegészítők is szerepelnek.
A márka nagykövetei
A Diadora márkához kapcsolódó legismertebb teniszezők a következők:
- Björn Borg
- Jim Courier
- Boris Becker
- Alejandro Davidovich Fokina
- Jan-Lennard Struff
- Cornelia Lister