Ingyenes kiszállítás 51199 Ft  felett
Ingyenes kiszállítás 51199 Ft felett
Visszatérítés 30 nap
Visszatérítés 30 nap
Több mint 17000 termék
Több mint 17000 termék

Visszatérítés és panaszkezelés

A megrendelt áruk ingyenes visszaküldése.

A Tennis Zone-nál ingyenes visszaküldést kínálunk.

Az alábbiakat kell tennie az ingyenes visszaküldéshez:

1. Töltse le és töltse ki a visszaküldési vagy reklamációs űrlapot.

Visszaküldési űrlap
Reklamációs űrlap 

2. Csomagolja be a visszaküldeni kívánt árut. Ne feledje, hogy megfelelően védje a termékeket a szállítás során keletkező sérülésektől.

Ha útmutatásra van szüksége a csomagolást illetően, itt találja: https://www.packeta.hu/csomagolas

3. Írd rá a címedet és a kódot, ami ahhoz szükséges, hogy a csomagod megérkezzen hozzánk.

Tennis Zone
93013583
Strada Virginia Nr. 4 077096,
Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Megjegyzéssel: RETURN

4. Vidd a csomagot a legközelebbi PACKETA POINT-ra. A pontok listáját itt találod. https://www.packeta.hu/atvevohelyek

5. A küldeményt az alábbi linkre kattintva követheted nyomon,  a csomag elküldésekor kapott nyomon követési számot megadva.

https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search

6. Várj a kapcsolatfelvételre a részünkről és a pénzed visszatérítéséről. Kapsz egy e-mailt, amint megkapjuk a csomagodat. A visszaküldött áruk visszatérítése legkésőbb a visszaküldött áruknak a Vásárlótól való kézhezvételét követő 14 napon belül történik. A visszatérítés a termék(ek) költségére vonatkozik, beleértve a szállítási költségeket is (csak teljes visszatérítés esetén). A visszatérítés ugyanazon az útvonalon történik, amelyen a rendelés kifizetésre került. Az átvételkor fizetett megrendelés esetében a visszatérítés a Vásárló által megadott bankszámlára történik.

 



I. VISSZATÉRÍTÉS

1. A fogyasztói jogokról szóló törvény 27. cikkével összhangban az elállási jog az adásvételi szerződéstől (visszaküldés), a fogyasztónak joga van 14 napon belül elállni a megállapodástól, amikor online vásárol. Ez a jog a fogyasztóra vonatkozik, tehát nem a gazdasági tevékenységet végző természetes személyre, aki az árut e tevékenység folytatásához használta.

2. Az áru visszaküldése a vásárlást igazoló dokumentum alapján történhet. A visszaküldött árun nem lehetnek kopás jelei. A fogyasztó a vásárlástól számított legfeljebb 30 napon belül elállhat az adásvételi szerződéstől.

Az árut a „RETURN” megjegyzéssel kell visszaküldeni a következő címre:

Tennis Zone
93013583
Strada Virginia Nr. 4 077096,
Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Megjegyzéssel: RETURN

3. A Strefa Tenisa szállítási költségeit a visszaküldés során a feladó viseli.

4. Utánvétes visszaküldés nem lehetséges.

5. A megrendelés teljes visszaküldése esetén a visszatérítés tartalmazza a visszaküldött áru értékét a szállítási költségekkel együtt (a számlán található). Részleges visszatérítés esetén az átutalt összeg nem tartalmazza a szállítási költségeket.

6. Egy termék visszaküldésekor a rendszer kivonja a megrendelt termékek értékeit a rendelési előzményekből.

7. A visszaküldött árukra vonatkozó pénzeszközök visszatérítésére legkésőbb 14 napon belül kerül sor a visszaküldött áru Ügyféltől történő átvételének napjától számítva. A visszatérítés a termék (ek) költségére vonatkozik a szállítási költséggel együtt (csak teljes visszaküldés esetén). A visszatérítés az Ügyfél által megjelölt bankszámlára történik.

Elállási űrlap minta (visszaküldési űrlap) - LETÖLTÉS

 


II. SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS PANASZOK

1. Termékpanasz esetén a panasz űrlapot olvashatóan kitöltve kell elküldeni az alábbi címre: STREFA TENISA Ul. Graniczna 11 05-090 Sękocin Nowy (a kifogásolt áruval együtt). Különösen a következő adatokat kell megadni: név, vezetéknév, elérhetőség (e-mail, telefon) és a kifogásolt termék hibájának részletes leírása. Ezenkívül a vásárlásról szóló bizonylatot (nyugta/számla, fizetési igazolás, rendelési szám) a kifogásolt termékkel együtt kell elküldeni. A kifogásolt árut minden szennyeződéstől meg kell tisztítani.

2. Az utánvételes (a futárnak átvételkor fizetendő) csomagokat nem fogadjuk el.

3. Tájékoztatunk, hogy a panasz keretében küldött termékeknek meg kell felelniük az alapvető higiéniai követelményeknek. Az ügyfél köteles a kifogásolt árut tisztán, szennyeződésektől mentesen és higiéniailag ártalmatlanul, azaz kellemetlen szagoktól is mentesen átadni.

4. Elfogadott panasz esetén a visszatérítést a megrendelő által megadott számlára történő banki átutalással garantáljuk.

5. A Polgári Törvénykönyv 558. cikkének 1. bekezdésével összhangban az Eladónak a Termékre vonatkozó jótállási felelőssége a nem fogyasztónak minősülő Vevővel szemben kizárt.

LINK A PANASZBEJELENTŐ ŰRLAPHOZ


III. ONLINE PANASZOK

1. Töltsd ki az űrlapot, és küldd el szkennelve a következő e-mail címre: info@tennis-zone.hu.

2. Ha egy probléma merül fel az űrlap kitöltésével/elküldésével kapcsolatban, akkor az e-mail szövegében is megadhatod az alábbi információkat: 

    a. A panasz oka (a kár megjelölése).

    b. A hiba megállapítása dátuma.

    c. A panasszal kapcsolatos igény.

    d. A vásárlás igazolása (nyugta/számla, rendelésszám, fizetési visszaigazolás).

    e. Visszautalás adatai abban az esetben, ha a panaszt elfogadják.

3. A reklamációhoz csatolni kell a kifogásolt termékről készült fényképeket teljes egészében, valamint a bejelentett kárról készült fényképet.

4. Az előzetes ellenőrzést követően visszaigazolást kapsz arról, hogy az árut elfogadták a reklamációs eljárásra, vagy további információkra vonatkozó kérést.

5. Bizonyos esetekben szükséges lesz az ellenőrzésre való termék leszállítása. Ezután tájékoztatunk, hogy panaszodat fizikailag el kell küldened a következő címre: STREFA TENISA Ul. Graniczna 11, 05-090 Sękocin Nowy.

6. A panaszodat 14 napon belül elbíráljuk, és a döntést arra az e-mail címre küldjük, ahonnan a panasz érkezett.

 

A megrendelésed egy uniós bejegyzett társaság nevében helyezed el, így a boltunkban a megrendelés árai ÁFA nélkül jelennek meg. A megrendelés leadása után kapott számlán 0% -os ÁFÁ lesz feltüntetve az árukra.