Visszatérítés és panaszkezelés
A megrendelt áruk ingyenes visszaküldése.
A Tennis Zone-nál ingyenes visszaküldést kínálunk.
Az alábbiakat kell tennie az ingyenes visszaküldéshez:
1. Töltse le és töltse ki a visszaküldési vagy reklamációs űrlapot.
Visszaküldési űrlap
Reklamációs űrlap
2. Csomagolja be a visszaküldeni kívánt árut. Ne feledje, hogy megfelelően védje a termékeket a szállítás során keletkező sérülésektől.
Ha útmutatásra van szüksége a csomagolást illetően, itt találja: https://www.packeta.hu/csomagolas
3. Írd rá a címedet és a kódot, ami ahhoz szükséges, hogy a csomagod megérkezzen hozzánk.
Tennis Zone
93013583
Strada Virginia Nr. 4 077096,
Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Megjegyzéssel: RETURN
4. Vidd a csomagot a legközelebbi PACKETA POINT-ra. A pontok listáját itt találod. https://www.packeta.hu/atvevohelyek
5. A küldeményt az alábbi linkre kattintva követheted nyomon, a csomag elküldésekor kapott nyomon követési számot megadva.
https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search
6. Várj a kapcsolatfelvételre a részünkről és a pénzed visszatérítéséről. Kapsz egy e-mailt, amint megkapjuk a csomagodat. A visszaküldött áruk visszatérítése legkésőbb a visszaküldött áruknak a Vásárlótól való kézhezvételét követő 14 napon belül történik. A visszatérítés a termék(ek) költségére vonatkozik, beleértve a szállítási költségeket is (csak teljes visszatérítés esetén). A visszatérítés ugyanazon az útvonalon történik, amelyen a rendelés kifizetésre került. Az átvételkor fizetett megrendelés esetében a visszatérítés a Vásárló által megadott bankszámlára történik.
I. VISSZATÉRÍTÉS
1. A fogyasztói jogokról szóló törvény 27. cikkével összhangban az elállási jog az adásvételi szerződéstől (visszaküldés), a fogyasztónak joga van 14 napon belül elállni a megállapodástól, amikor online vásárol. Ez a jog a fogyasztóra vonatkozik, tehát nem a gazdasági tevékenységet végző természetes személyre, aki az árut e tevékenység folytatásához használta.
2. Az áru visszaküldése a vásárlást igazoló dokumentum alapján történhet. A visszaküldött árun nem lehetnek kopás jelei. A fogyasztó a vásárlástól számított legfeljebb 30 napon belül elállhat az adásvételi szerződéstől.
Az árut a „RETURN” megjegyzéssel kell visszaküldeni a következő címre:
Tennis Zone
93013583
Strada Virginia Nr. 4 077096,
Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Megjegyzéssel: RETURN
3. A Strefa Tenisa szállítási költségeit a visszaküldés során a feladó viseli.
4. Utánvétes visszaküldés nem lehetséges.
5. A megrendelés teljes visszaküldése esetén a visszatérítés tartalmazza a visszaküldött áru értékét a szállítási költségekkel együtt (a számlán található). Részleges visszatérítés esetén az átutalt összeg nem tartalmazza a szállítási költségeket.
6. Egy termék visszaküldésekor a rendszer kivonja a megrendelt termékek értékeit a rendelési előzményekből.
7. A visszaküldött árukra vonatkozó pénzeszközök visszatérítésére legkésőbb 14 napon belül kerül sor a visszaküldött áru Ügyféltől történő átvételének napjától számítva. A visszatérítés a termék (ek) költségére vonatkozik a szállítási költséggel együtt (csak teljes visszaküldés esetén). A visszatérítés az Ügyfél által megjelölt bankszámlára történik.
Elállási űrlap minta (visszaküldési űrlap) - LETÖLTÉS
II. SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS PANASZOK
1. Termékpanasz esetén a panasz űrlapot olvashatóan kitöltve kell elküldeni az alábbi címre: STREFA TENISA Ul. Graniczna 11 05-090 Sękocin Nowy (a kifogásolt áruval együtt). Különösen a következő adatokat kell megadni: név, vezetéknév, elérhetőség (e-mail, telefon) és a kifogásolt termék hibájának részletes leírása. Ezenkívül a vásárlásról szóló bizonylatot (nyugta/számla, fizetési igazolás, rendelési szám) a kifogásolt termékkel együtt kell elküldeni. A kifogásolt árut minden szennyeződéstől meg kell tisztítani.
2. Az utánvételes (a futárnak átvételkor fizetendő) csomagokat nem fogadjuk el.
3. Tájékoztatunk, hogy a panasz keretében küldött termékeknek meg kell felelniük az alapvető higiéniai követelményeknek. Az ügyfél köteles a kifogásolt árut tisztán, szennyeződésektől mentesen és higiéniailag ártalmatlanul, azaz kellemetlen szagoktól is mentesen átadni.
4. Elfogadott panasz esetén a visszatérítést a megrendelő által megadott számlára történő banki átutalással garantáljuk.
5. A Polgári Törvénykönyv 558. cikkének 1. bekezdésével összhangban az Eladónak a Termékre vonatkozó jótállási felelőssége a nem fogyasztónak minősülő Vevővel szemben kizárt.
LINK A PANASZBEJELENTŐ ŰRLAPHOZ
III. ONLINE PANASZOK
1. Töltsd ki az űrlapot, és küldd el szkennelve a következő e-mail címre: info@tennis-zone.hu.
2. Ha egy probléma merül fel az űrlap kitöltésével/elküldésével kapcsolatban, akkor az e-mail szövegében is megadhatod az alábbi információkat:
a. A panasz oka (a kár megjelölése).
b. A hiba megállapítása dátuma.
c. A panasszal kapcsolatos igény.
d. A vásárlás igazolása (nyugta/számla, rendelésszám, fizetési visszaigazolás).
e. Visszautalás adatai abban az esetben, ha a panaszt elfogadják.
3. A reklamációhoz csatolni kell a kifogásolt termékről készült fényképeket teljes egészében, valamint a bejelentett kárról készült fényképet.
4. Az előzetes ellenőrzést követően visszaigazolást kapsz arról, hogy az árut elfogadták a reklamációs eljárásra, vagy további információkra vonatkozó kérést.
5. Bizonyos esetekben szükséges lesz az ellenőrzésre való termék leszállítása. Ezután tájékoztatunk, hogy panaszodat fizikailag el kell küldened a következő címre: STREFA TENISA Ul. Graniczna 11, 05-090 Sękocin Nowy.
6. A panaszodat 14 napon belül elbíráljuk, és a döntést arra az e-mail címre küldjük, ahonnan a panasz érkezett.