Visszatérítés és panaszkezelés

I. Visszatérítés

1. A fogyasztói jogokról szóló törvény 27. cikkével összhangban az elállási jog az adásvételi szerződéstől (visszaküldés), a fogyasztónak joga van 14 napon belül elállni a megállapodástól, amikor online vásárol. Ez a jog a fogyasztóra vonatkozik, tehát nem a gazdasági tevékenységet végző természetes személyre, aki az árut e tevékenység folytatásához használta.

2. Az áru visszaküldése a vásárlást igazoló dokumentum alapján történhet. A visszaküldött árun nem lehetnek kopás jelei. A fogyasztó a vásárlástól számított legfeljebb 30 napon belül elállhat az adásvételi szerződéstől.

Az árut a „RETURN” megjegyzéssel kell visszaküldeni a következő címre:

Cemrock Kft.
Tatabánya,
Ibolya köz 7.
2800 Magyarország

3. A Strefa Tenisa szállítási költségeit a visszaküldés során a feladó viseli.

4. Utánvétes visszaküldés nem lehetséges.

5. A megrendelés teljes visszaküldése esetén a visszatérítés tartalmazza a visszaküldött áru értékét a szállítási költségekkel együtt (a számlán található). Részleges visszatérítés esetén az átutalt összeg nem tartalmazza a szállítási költségeket.

6. Egy termék visszaküldésekor a rendszer kivonja a megrendelt termékek értékeit a rendelési előzményekből, ami befolyásolja a hűségrendszerben elért kedvezményes küszöböt.

7. A visszaküldött árukra vonatkozó pénzeszközök visszatérítésére legkésőbb 14 napon belül kerül sor a visszaküldött áru Ügyféltől történő átvételének napjától számítva. A visszatérítés a termék (ek) költségére vonatkozik a szállítási költséggel együtt (csak teljes visszaküldés esetén). A visszatérítés az Ügyfél által megjelölt bankszámlára történik.

Elállási űrlap minta (visszaküldési űrlap) - LETÖLTÉS

 

II. PANASZOK

1. Az utánvétes panaszok nem érkeznek be és nem kerülnek feldolgozásra.

2. Panasz esetén ki kell töltened és el kell küldened a panaszlapot az áruház címére (az áruval együtt), feltüntetve a következőket: név, vezetéknév, elérhetőségek (e-mail, telefonszám) és részletes leírás a visszaküldött áru hibájáról. Ezenkívül a visszaküldött áruval együtt meg kell küldened a vásárlást igazoló dokumentumot. A reklamált terméket meg kell tisztítanod minden szennyeződéstől.

3. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a panasz részeként elküldött áruknak meg kell felelniük az alapvető higiéniai követelményeknek. Az Ügyfél köteles a kifogásolt termékeket tisztán, szennyeződés nélkül és higiénikusan ártalmatlanul, azaz kellemetlen szagok nélkül visszaküldeni.

4. Elfogadott panaszok esetén a visszatérítést banki átutalással garantáljuk az Ügyfél által megjelölt számlára.

5. A Polgári Törvénykönyv 558. cikke 1. § -ának megfelelően kizárt az Eladó felelőssége a Termékre vonatkozó jótállás alapján a Vevővel szemben, aki nem fogyasztó.

Panaszűrlap -minta - LETÖLTÉS

A megrendelésed egy uniós bejegyzett társaság nevében helyezed el, így a boltunkban a megrendelés árai ÁFA nélkül jelennek meg. A megrendelés leadása után kapott számlán 0% -os ÁFÁ lesz feltüntetve az árukra.