Ingyenes kiszállítás 51199 Ft  felett
Ingyenes kiszállítás 51199 Ft felett
Visszatérítés 30 nap
Visszatérítés 30 nap
Több mint 17000 termék
Több mint 17000 termék

Az üzlet általános szerződési feltételei

AZ ÜZLET ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

AZ INTERNETES ÁRUHÁZ TENNIS-ZONE.HU FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEI
Érvényes: 2023.01.17-től

TARTALOMJEGYZÉK:
1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ ONLINE ÁRUHÁZBAN
3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS FELTÉTELEI
4. A TERMÉKKIFIZETÉS MÓDJAI ÉS HATÁRIDŐK
5. A TERMÉK ÁRA A SZÁLLÍTÁS MÓDJAI ÉS A VISSZAVÉTEL DÁTUMA
6. A TERMÉKPANASZOK KEZELÉSÉRE VONATKOZÓ ELJÁRÁS
7. BÍRÓSÁGON KÍVÜLI PANASZ- ÉS VISSZAÉLÉSI ELJÁRÁSOK, VALAMINT AZ EZEN ELJÁRÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSHEZ VONATKOZÓ SZABÁLYOK
8. ELÁLLÁSI JOG
9. A VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
10. TERMÉKÉRTÉKELÉSEK
11. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
12. VISSZAVONÁSI FORMA


A www.tennis-zone.hu online áruház törődik a fogyasztói jogokkal. A Fogyasztó nem mondhat le a Fogyasztói Jogokról szóló törvény által biztosított jogairól. A fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseihez képest a fogyasztó számára kedvezőtlenebb megállapodás rendelkezései érvénytelenek, helyükben a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései alkalmazandók. Ezért a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései nem hivatkoznak arra, hogy kizárják vagy korlátozzák a kötelező jogi rendelkezések szerinti fogyasztói jogokat, és az esetleges kétségeket a fogyasztó javára kell írni. A jelen Feltételek rendelkezéseinek a fenti rendelkezésekkel való bármilyen megsértése esetén ezek a rendelkezések az irányadóak és alkalmazandók.


1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
1.1. A www.tennis-zone.hu internetes címen elérhető online boltot a STREFA TENISA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa üzemelteti, székhelye varsói (székhelye és szállítási címe: Al. Bohaterow Wrzesnia 12, 02-389 Warszawa), amely a 0000545256 számú nemzeti bírósági nyilvántartási szám alatt a vállalkozói nyilvántartásba került; a cégbíróság, amelyben a társaság nyilvántartásait tárolják: Varsó fővárosának járási bírósága Varsóban, az Országos Bírósági Nyilvántartás XII. Kereskedelmi Osztálya; NIP 7010469498; REGON: 360859723; e-mail cím: [email protected] és telefonszám: +36 1 323 7730
1.2. A jelen Általános Szerződési Feltételek mind a fogyasztóknak, mind az online áruházat használó vállalkozóknak szólnak, hacsak a Szabályzat másként nem rendelkezik, és csak a fogyasztóknak vagy vállalkozóknak szól.
1.3. A jelen Szabályzat rendelkezéseinek végrehajtásával összefüggésben a Webáruházban kezelt személyes adatok Adatkezelője az Eladó. A személyes adatokat az Online áruház weboldalán közzétett adatvédelmi szabályzatban megjelölt célokra, ideig és alapon dolgozzuk fel. Az adatvédelmi politika különösen azokat a szabályokat tartalmazza, amelyek az Adatkezelő által az online áruházban végzett személyes adatok feldolgozására vonatkoznak, beleértve a személyes adatok feldolgozásának alapját, céljait és időtartamát, valamint az érintettek jogait, valamint a felhasználásra vonatkozó információkat. cookie -kat és elemzőeszközöket az online áruházban. Az online áruház használata, beleértve a vásárlást is, önkéntes. Hasonlóképpen, a személyes adatok szolgáltatása a Szolgáltató vagy az Ügyfél részéről önkéntes, az adatvédelmi szabályzatban foglalt kivételekkel (a szerződés megkötése és az Eladó törvényi kötelezettségei) kivéve.
1.4. Definíciók:
1.4.1. KÉZIPOGGYÁSZ - minden olyan poggyász, amelyet az utazó az ország területére belépve be tud mutatni a vámhatóságnak, valamint poggyász, amelyet később bemutat a vámhatóságnak, azzal a feltétellel, hogy igazolják, hogy a poggyászt kísérő poggyászként regisztrálták a szállításért felelős társaság felszállásának időpontja
1.4.2. MUNKANAP - egy nap hétfőtől péntekig, kivéve a munkaszüneti napokat.
1.4.3. REGISZTRÁCIÓS ŰRLAP - az online áruházban elérhető űrlap, amely lehetővé teszi fiók létrehozását.
1.4.4. RENDELÉSI ŰRLAP - Elektronikus szolgáltatás, interaktív űrlap, amely az online áruházban elérhető, és amely lehetővé teszi a rendelés leadását, különös tekintettel a termékek elektronikus kosárba helyezésére és az adásvételi szerződés feltételeinek meghatározására, beleértve a szállítási és fizetési módot.
1.4.5. SZEMÉLYES ADÓMENTES DOKUMENTUM - az Eladó által kiállított dokumentum, amelynek visszaigazolása az Európai Unió Vámhivatalától feljogosítja az ÁFA -visszatérítésre
1.4.6. ÜGYFÉL - (1) teljes jogképességű természetes személy, és az általánosan alkalmazandó jog által meghatározott esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy is; (2) jogi személy; Vagy (3) jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amelynek a törvény jogképességet biztosít; - aki értékesítési szerződést kötött vagy szándékozik kötni az Eladóval.
1.4.7. POLGÁRI KÓDEX - Polgári Törvénykönyv, 1964. április 23 -i r. (Journal of Laws 1964, 16. szám, 93. álláspont módosításokkal).
1.4.8. FIÓK - Elektronikus szolgáltatás, amelyet az Ügyfél megadott egyéni névvel (bejelentkezési névvel és jelszóval) jelölt meg, a Szolgáltató informatikai rendszerében található erőforrások gyűjteménye, amelyben az Ügyfél által megadott adatok és az általa az online áruházban leadott rendelésekre vonatkozó információt gyűjtik össze.
1.4.9. HÍRLEVÉL-Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató által e-mailben nyújtott elektronikus tájékoztató szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy minden azt használó ügyfél automatikusan megkapja a Szolgáltatótól a hírlevél későbbi kiadásainak visszatérő tartalmát, mely információkat tartalmaz a Termékekről, hírekről és promóciókról az Online Áruházban.
1.4.10. UTAZÓ - természetes személy, akinek nincs állandó lakóhelye az Európai Unió területén.
1.4.11. TERMÉK - az online áruházban kapható ingó áru, amely az Ügyfél és az Eladó közötti adásvételi szerződés tárgyát képezi.
1.4.12. FELTÉTELEK - az online áruház ezen feltételei.
1.4.13. ONLINE ÁRUHÁZ - A Szolgáltató online áruháza elérhető a következő címen: www.tennis-zone.hu
1.4.14. ELADÓ; SZOLGÁLTATÓ - STREFA TENISA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, amelynek székhelye Varsóban van (székhelye és szállítási címe: Al. Bohaterów Września 12, 02-389 Warszawa), a 0000545256 számú nemzeti nyilvántartási szám alatt a Vállalkozói Nyilvántartásba bejegyezve. ; a cégbíróság, amelyben a társaság nyilvántartásait tárolják: Varsó fővárosi kerületi bírósága Varsóban, az Országos Bírósági Nyilvántartás XII. Kereskedelmi Osztálya; NIP 70100469498; REGON: 360859723; e-mail cím: [email protected].
1.4.15. ÉRTÉKESÍTÉSI SZERZŐDÉS - az Ügyfél és az Eladó között a Webáruházon keresztül kötött, a Termék értékesítésére vonatkozó megállapodás.
1.4.16. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁS - szolgáltatás, amelyet a Szolgáltató elektronikus úton nyújt az Ügyfélnek az Online Áruházon keresztül.
1.4.17. SZOLGÁLTATÓ FELHASZNÁLÓ - (1) teljes jogképességű természetes személy, és a köztörvényben meghatározott esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy is; (2) jogi személy; Vagy (3) jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amelynek a törvény jogképességet biztosít; - az Elektronikus Szolgáltatást használja vagy használni kívánja.
1.4.18. A FOGYASZTÓI JOGOK TÖRVÉNYE, törvény - 2014. május 30 -i törvény a fogyasztói jogokról (Journal of Laws. 2014. álláspont 827. további módosításokkal).
1.4.19. ÁFA -TÖRVÉNY - 2004. június 11 -i törvény az árukról és szolgáltatásokról szóló adóról (Journal of Laws 2004 nr. 54, 535. pozíció, további módosításokkal).
1.4.20. RENDELÉS - az Ügyfél akaratának nyilatkozata a Megrendelési űrlap segítségével, és közvetlenül a Termékértékesítési Szerződés megkötésére irányul az Eladóval.

2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ ONLINE ÁRUHÁZBAN
2.1. A következő elektronikus szolgáltatások érhetők el az online áruházban: Számla, rendelési űrlap és hírlevél.
2.1.1. Számla - a Számla használata az Ügyfél összesen két egymást követő lépése után lehetséges - (1) a regisztrációs űrlap kitöltése, (2) kattintson a "Folytatás" mezőre. A Regisztrációs űrlapon a Szolgáltató felhasználónak a következő adatokat kell megadnia a Szolgáltatás felhasználójának: név/ cégnév, cím (utca, ház/ lakás száma, irányítószám, város, ország), e-mail cím, kapcsolattartó telefon szám és jelszó.
2.1.1.1. Az elektronikus számla szolgáltatás díjmentesen, határozatlan ideig biztosított. Az Ügyfélnek lehetősége van bármikor és minden indoklás nélkül törölni a Fiókot (kilépés a Fiókból), ha megfelelő kérést küld a Szolgáltatónak, különösen e-mailben a következő címre: [email protected] vagy írásban a következő címre: Al. Bohaterów Września 12, 02-389 Warszawa.
2.1.2. Megrendelőlap - a Megrendelőlap használata akkor kezdődik, amikor a Vásárló az első terméket hozzáadja az online áruházban található elektronikus kosárhoz. A Megrendelésre azután kerül sor, hogy az Ügyfél összesen két egymást követő lépést teljesített - (1) a Megrendelőlap kitöltése után és (2) a „Megrendelés és fizetés” mezőre kattintva, miután a megrendelési űrlapot kitöltötte az online áruház oldalán - akkor lehetőség van a bevitt adatok önálló módosítására (e célból kövesse a megjelenített üzeneteket és az Online áruház honlapján elérhető információkat). A Megrendelőlapon a Vevőnek a következő adatokat kell megadnia az Ügyfélre vonatkozóan: cég neve/neve, cím (utca, ház/lakás száma, irányítószám, város, ország), e-mail cím, kapcsolattartó telefon szám és az adásvételi szerződés adatai: Termék (ek), termék (ek) mennyisége, a termék (ek) szállítási helye és módja, fizetési mód. A nem fogyasztó ügyfelek esetében a cég nevét és adóazonosító számát is meg kell adni.
2.1.2.1. Az Elektronikus rendelési űrlap szolgáltatást díjmentesen és egyszeri jelleggel nyújtják, és akkor szűnik meg, amikor a Megrendelés rajta keresztül történik, vagy ha az Ügyfél előzetesen abbahagyja a Megrendelés leadását.
2.1.3. Hírlevél-a Hírlevél használata azután történik, hogy az Ügyfél összesen három egymást követő lépést elvégezte-(1) az "Online Newsletter" fülön, amely látható az Online Store weboldalán, az e-mail cím, amelyre a következő a Hírlevél kiadásait elküldjük, (2) kattintson a "Mentés" mezőre, majd (3) a megadott e-mail címre küldött megerősítő linkre kattintva erősíti meg a hírlevélre való feliratkozási szándékát. A Hírlevélre is feliratkozhat a Fiók létrehozásakor a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével - a Fiók létrehozásakor az Ügyfél lesz a hírlevél előfizetője.
2.1.3.1. Az Elektronikus Hírlevél szolgáltatást határozatlan ideig ingyenesen biztosítjuk. Az Ügyfélnek bármikor és indoklás nélkül lehetősége van leiratkozni a hírlevélről, ha megfelelő kérést küld a Szolgáltatónak, különösen e-mailben a következő címre: [email protected] vagy ír a következő címre: Al. Hősök szeptember 12., 02-389 Varsó.
2.2. A Szolgáltató által használt informatikai rendszerrel való együttműködéshez szükséges műszaki követelmények: (1) számítógép, laptop vagy más internet -hozzáféréssel rendelkező médiaeszköz; (2) hozzáférés az e-mailekhez; (3) webböngésző a jelenlegi verzióban: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Microsoft EDGE, Opera, Google Chrome, Safari; (4) ajánlott minimális képernyőfelbontás: 1024x768; (5) lehetővé teszi a cookie -k és a JavaScript mentését a webböngészőben.
2.3. Az Ügyfél köteles az online áruházat a jogszabályoknak megfelelő módon használni, és megfelelő módon szem előtt tartani a Szolgáltató és harmadik felek személyes jogait, szerzői jogait és szellemi tulajdonát. Az Ügyfél köteles a tényeknek megfelelő adatokat megadni. Az Ügyfélnek tilos jogellenes tartalmat szolgáltatni.
2.4. Az Elektronikus Szolgáltatásokra vonatkozó panaszokkal kapcsolatos eljárást az Általános Szerződési Feltételek 6. szakasza tartalmazza.

3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS FELTÉTELEI
3.1. Az adásvételi szerződés megkötése a Vevő és az Eladó között azután történik meg, hogy az Ügyfél a Rendelések 2.1.2. Pontjának megfelelően megrendelést adott le az online áruházban található Megrendelőlap segítségével.
3.2. A Webáruház honlapján feltüntetett termék ára magyar forintban van megadva, és tartalmazza az adókat. Az Ügyfél tájékoztatást kap a teljes árról, a Megrendelés tárgyát képező Termék adóiról, valamint a szállítási költségekről (beleértve a szállítási, szállítási és postai szolgáltatási díjakat) és egyéb költségekről, valamint arról, hogy e díjak összegét nem lehet meghatározva - az Ügyfél tájékoztatást kap a fizetési kötelezettségről a Webáruház oldalain a Rendelés leadása során, beleértve azt is, amikor az Ügyfél kifejezi készségét, hogy elkötelezze magát az adásvételi szerződésre.
3.3. Az adásvételi szerződés megkötésének menete az online áruházban a Megrendelőlap segítségével
3.3.1. Az adásvételi szerződés megkötése a Vevő és az Eladó között azután történik meg, úgy hogy az Ügyfél a Szabályzat 2.1.2 pontjának megfelelően megrendelést adott le az Internetes áruházban.
3.3.2. A Megrendelés leadása után az Eladó azonnal visszaigazolja átvételét, és egyidejűleg elfogadja a Megrendelést a megvalósításhoz. A Megrendelés beérkezésének megerősítése és a megvalósítás elfogadása úgy történik, hogy a Megrendelőnek megfelelő e-mailt küld a megrendelés leadása során megadott e-mail címére, amely legalább az Eladó nyilatkozatait tartalmazza a Rendelés átvételéről és annak elfogadásáról az adásvételi szerződés megkötésének megvalósítása és megerősítése. Ha a fenti e-mailt az Ügyfél megkapja, az Ügyfél és az Eladó között adásvételi szerződés jön létre.
3.4. A megkötött adásvételi szerződés tartalmának megszilárdítása, biztosítása és az Ügyfél rendelkezésére bocsátása azáltal történik, hogy (1) jelen Általános Szerződési Feltételeket elérhetővé teszi az Internetes áruház honlapján, és (2) elküldi az Ügyfélnek a 3.3.2. Felhasználási feltételek. Az adásvételi szerződés tartalma ezenkívül rögzített és biztosított az Eladó online áruházának informatikai rendszerében.

4. A TERMÉKKIFIZETÉS MÓDJA ÉS HATÁRIDŐK
4.1. Az Eladó az Adásvételi Szerződés tekintetében a következő fizetési módokat bocsátja a Vevő rendelkezésére:
4.1.1. Banki átutalással;
4.1.2. Bankkártyával vagy külső fizetési rendszeren keresztül történő banki átutalással;
4.1.3. Személyes átvétel esetén készpénzzel vagy kártyával;
4.1.4. Ajándékkártyával - az Ajándékkártyákra vonatkozó általános szerződési feltételekben leírt részletek: https://tennis-zone.hu/ajandekkartya-szabalyzat.
4.2. Fizetési határidő:
4.2.1. Ha a Vevő a banki átutalással, ajándékkártyával, elektronikus fizetéssel vagy bankkártyával történő fizetést választja, a Vevő köteles az adásvételi szerződés megkötésétől számított 4 naptári napon belül fizetni.
4.2.2. Amennyiben a Vevő a csomag átadásakor az utánvétes fizetést vagy a személyes átvételkor a készpénzes fizetést választja, a Vevő köteles a csomag átadásakor fizetni.
4.3. Ha a Vevő nem teljesíti a fizetést a fenti pontban említett határidőn belül, az Általános Szerződési Feltételek
4.4. pontja szerint az Eladónak joga van elállni az adásvételi szerződéstől. A fizetési határidő eredménytelen elteltét követően az Eladó a Polgári Törvénykönyv 492. cikke alapján e-mailben elküldi a Vevőnek a szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot.

5. A TERMÉK ÁRA A SZÁLLÍTÁS MÓDJAI ÉS A VISSZAVÉTEL DÁTUMA
5.1. A termék szállítása a Magyar Köztársaság területén érhető el.
5.2. A Terméknek az Ügyfélnek történő szállítása fizetendő, kivéve, ha az adásvételi szerződés másként rendelkezik. A Termék szállításának költségeit (ideértve a szállítási, szállítási és postai szolgáltatási díjakat) az Ügyfélnek tüntetik fel az online áruház oldalain, a szállítási költségekre vonatkozó információs lapon, valamint a rendelés leadásakor, beleértve azt is, amikor az Ügyfél kifejezi készségét arra, hogy elkötelezze magát az adásvételi szerződésre.
5.3. Az Eladó a következő szállítási vagy átvételi módokat biztosítja a Vevőnek:
5.3.1. Futár, utánvéttel.
5.4. Az Eladó az Üzlet Weboldalán közzéteszi a Szállításhoz és a megrendelés feldolgozásához szükséges munkanapok számát.
5.5. Ha a Vevő a Szállítás formájaként postafiókot, beleértve a csomagautomatát vagy átvevőhelyet választ, a Szállítási cím a Vevő által a megrendelés leadásakor kiválasztott pont címe.
5.6. A Terméknek a Vevő általi átvételre való készségének határideje - ha a Vevő úgy dönt, hogy személyesen veszi át a Terméket, a Termék a megrendelés leadásakor megadott időpontban készen áll a Vevő általi átvételre. A különböző átvételi készséggel rendelkező termékek esetében az átvételi készség dátuma a leghosszabb megadott dátum. A Vevőt az Eladó emellett tájékoztatja a Termék átvételi készségéről is. Az időszak kezdete, amikor a Termék a Vevő számára átvehető, a következőképpen kerül kiszámításra:
5.6.1. Abban az esetben, ha a Vevő a banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy bankkártyával történő fizetési módot választja - az Eladó bankszámláján vagy elszámolási számláján történő jóváírás napjától.
5.6.2 Amennyiben a Vevő az utánvétes fizetési módot választja - az adásvételi szerződés megkötésének napjától.

6. A TERMÉKPANASZOK KEZELÉSÉRE VONATKOZÓ ELJÁRÁS
6.1. Az Általános Szerződési Feltételek jelen 6. pontja meghatározza az Eladóhoz benyújtott valamennyi panasz, különösen a Termékekkel, az Adásvételi Szerződésekkel, az Elektronikus Szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok, valamint az Eladó vagy a Webáruház működésével kapcsolatos egyéb panaszok kezelésére vonatkozó közös eljárást.
6.2. A felelősség alapját és terjedelmét az általánosan alkalmazandó jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztói jogokról szóló törvény és az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló 2002. július 18-i törvény (a Hivatalos Lap 144. szám, 1204. tétel, módosításokkal) határozza meg.
6.2.1. A Vevő és az Eladó között 2022. december 31-ig megkötött Adásvételi Szerződés alapján vásárolt Termék - ingóság - reklamációjára vonatkozó részletes rendelkezéseket a Polgári Törvénykönyv 2022. december 31-ig hatályos szövege, különösen a Ptk. 556-576. cikkei határozzák meg. Ezek a rendelkezések határozzák meg különösen az Eladó felelősségének alapját és terjedelmét a Vevővel szemben, ha az eladott Termék fizikai vagy jogi hibával rendelkezik (jótállás). Az Eladó köteles a Vevőnek hibátlan Terméket biztosítani. A Polgári Törvénykönyv 558. cikkének (1) bekezdése értelmében az Eladó jótállási felelőssége az előző mondat szerint megvásárolt Termékre vonatkozóan a nem fogyasztónak minősülő Vevővel szemben kizárt.
6.2.2. A Vevő és az Eladó között 2023. január 1. napjától megkötött adásvételi szerződés alapján vásárolt Termék - ingóság (ideértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságot is), kivéve azonban a kizárólag digitális tartalom hordozójaként szolgáló ingóságot - reklamációjára vonatkozó részletes rendelkezéseket a fogyasztóvédelmi törvény 2023. január 1. napjától hatályos szövege, különösen a fogyasztóvédelmi törvény 43a - 43g. cikkei tartalmazzák. Ezek a rendelkezések határozzák meg különösen az Eladó felelősségének alapját és terjedelmét a fogyasztóval szemben, ha a termék nem felel meg az adásvételi szerződésben meghatározott feltételeknek.
6.2.3. A Vevő és az Eladó között 2023. január 1. napjától vagy ezt megelőzően megkötött adásvételi szerződés alapján vásárolt Termék - digitális tartalom vagy szolgáltatás, illetve kizárólag digitális tartalom hordozójaként szolgáló ingóság - reklamációjára vonatkozó részletes rendelkezéseket, amennyiben az ilyen Termék kézbesítésére ezen időpontot követően került volna sor vagy került sor, a fogyasztóvédelmi törvény 2023. január 1. napjától hatályos szövege, különösen a fogyasztóvédelmi törvény 43h - 43q. cikkei határozzák meg. Ezek a rendelkezések határozzák meg különösen az Eladó felelősségének alapját és terjedelmét a fogyasztóval szemben, ha a termék nem felel meg az adásvételi szerződésben meghatározott feltételeknek.
6.3. Termékpanaszt következőképpen be lehet nyújtani :
6.3.1. írásban: Al. Bohaterow Wrzesnia 12, 02-389 Warsaw, Poland;
6.3.2. e-mailben: [email protected].
6.4. A panasz célú Termék elküldése vagy visszaküldése a megadott címen történhet: ul. Graniczna 11, 05-090 Sekocin Nowy, Poland;
6.5. A panasz leírásában ajánlott közölni: (1) a panasz tárgyára vonatkozó információk és körülmények, különösen a szabálytalanság vagy a szerződésnek való meg nem felelés jellege és időpontja; (2) a panasz tárgya szerződés szerinti összhangba hozásának módjára, vagy az árcsökkentésre, vagy a szerződéstől való elállásra, vagy egyéb követelésre vonatkozó igény; és (3) a panaszos elérhetőségei - ez megkönnyíti és meggyorsítja a panasz feldolgozását. Az előző mondatban megadott követelmények csak ajánlás formájában szerepelnek, és nem befolyásolják a panasz ajánlott leírása nélkül benyújtott panaszok hatékonyságát.
6.6. Ha a panaszos által megadott elérhetőségek a panasz feldolgozása során megváltoznak, a panaszos köteles erről az Eladót értesíteni.
6.7. A panaszos a panasz tárgyával kapcsolatos bizonyítékokat (pl. fényképeket, dokumentumokat vagy a Terméket) csatolhatja. Az Eladó arra is kérheti a panaszost, hogy adjon további információkat vagy küldjön bizonyítékokat (pl. fényképeket), ha ez megkönnyíti és meggyorsítja az Eladó számára a panasz kivizsgálását.
6.8. Az Eladó köteles a panaszra haladéktalanul, de legkésőbb a beérkezésétől számított 14 naptári napon belül válaszolni.

7. BÍRÓSÁGON KÍVÜLI PANASZ- ÉS VISSZAÉLÉSI ELJÁRÁSOK, VALAMINT AZ EZEN ELJÁRÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSRE VONATKOZÓ SZABÁLYOK
7.1. Részletes információ arról, hogy az Ügyfél a bíróságon kívüli panaszkezelési és jogorvoslati eljárásokat veheti igénybe, valamint az ezen eljárásokhoz való hozzáférés szabályai a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapján érhetők el: https://uokik.gov .pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
7.2. A Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal elnökének is van elérhetősége (telefon: 22 55 60 333, e-mail: [email protected] vagy írásos kapcsolat: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), amelynek célja a fogyasztók segítése a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésével kapcsolatos ügyekben.
7.3. A fogyasztónak a következő példái vannak a panaszok és jogorvoslat peren kívüli eszközeinek használatára: (1) a vita rendezése iránti kérelem az állandó fogyasztói választottbírósághoz (további információkért lásd: http: // www. .spsk.wiih.org.pl/); (2) a vita peren kívüli rendezésének kérése a Kereskedelmi Felügyelet tartományi felügyelőjének (további információ az Eladó üzleti helye szerinti illetékes ellenőr honlapján); és (3) olyan kerületi (önkormányzati) fogyasztóvédelmi ombudsman vagy társadalmi szervezet támogatása, amelynek törvényi feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem (pl. Fogyasztók Szövetsége, Magyar Fogyasztók Szövetsége). Tanácsot adnak többek között a [email protected] e-mail címen és a 801 440 220-as fogyasztói segélyvonalon (a segélyvonal hétköznap, 8:00 és 18:00 óra között tart nyitva, csatlakozási díj az üzemeltető szerint).
7.4. Az online vitarendezési rendszer platformja elérhető a fogyasztók és a kereskedők között uniós szinten a http://ec.europa.eu/consumers/odr (ODR platform) címen. Az ODR platform egy interaktív és többnyelvű weboldal, egyablakos ügyintézéssel a fogyasztók és vállalkozások számára, akik az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződés alapján fennálló szerződéses kötelezettségek vitájának peren kívüli rendezését keresik (további információért lásd magát a platformot vagy a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapja: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

8. ELÁLLÁSI JOG
8.1. Az a fogyasztó, aki távszerződést kötött, 14 naptári napon belül indoklás nélkül és költségek felmerülése nélkül elállhat tőle, kivéve az Általános Szerződési Feltételek 8.8. pontjában meghatározott költségeket.  A nyilatkozat határidő előtti elküldése elégséges a határidő betartásához. Az elállási nyilatkozatot például a következők szerint lehet megtenni:
8.1.1. írásban: Al. Bohaterow Wrzesnia 12, 02-389 Warsaw, Poland;
8.1.2. e-mailben: [email protected].
8.2. A Termék visszaadására - ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) a szerződéstől való elállás keretében a megadott címre történhet: ul. Graniczna 11, 05-090 Sekocin Nowy, Poland;
8.3 Az elállási formanyomtatvány egy példája megtalálható a fogyasztói jogokról szóló törvény 2. mellékletében, és ezenkívül elérhető az Általános Szerződési Feltételek 12. pontjában.  A fogyasztó használhatja a mintaűrlapot, de ez nem kötelező.
8.4. Az elállási időszak kezdete:
8.4.1.olyan szerződés esetén, amely alapján az Eladó kiadja a Terméket, és köteles a tulajdonjogát átruházni - a Termék birtokba vételétől a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy által, illetve olyan szerződés esetén, amely: (1) több olyan Terméket foglal magában, amelyeket külön, tételekben vagy részekben szállítanak - az utolsó Termék, tétel vagy rész birtokbavételétől, vagy ha (2) Termékeket rendszeresen, meghatározott ideig szállítanak - az első Termék birtokbavételétől;
8.4.2. egyéb szerződések esetében a szerződés megkötésének napjától.
8.5. A távolsági szerződés elállása esetén a szerződést nem megkötöttnek kell tekinteni.
8.6.Termékek - ingóságok, beleértve a digitális elemekkel ellátott ingóságokat is:
8.6.1. Az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb 14 naptári napon belül a fogyasztó szerződéstől való elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számítva, visszaküldeni a fogyasztónak az általa teljesített összes kifizetést, beleértve a Termék szállítási költségeit is (kivéve az Ügyfél által választott szállítási módból eredő többletköltségek, amelyek eltérnek a Webáruházban elérhető legolcsóbb szokásos szállítási módjától). Az Eladó a fizetést ugyanazzal a fizetési móddal téríti vissza, mint a fogyasztó, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten hozzájárult egy másik visszaküldési módhoz, amely semmilyen költséget nem jelent számára. Ha az Eladó nem ajánlotta fel, hogy maga veszi át a Terméket a fogyasztótól, visszatarthatja a fogyasztótól kapott kifizetések visszatérítését mindaddig, amíg a Terméket vissza nem kapja, vagy a fogyasztó nem igazolja vissza a visszaküldését, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.
8.6.2. Termékek - ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) - esetében a fogyasztó köteles a Terméket haladéktalanul, legkésőbb a szerződéstől való elállásától számított 14 naptári napon belül visszaadni az Eladónak, vagy átadni az Eladó által az átvételre felhatalmazott személynek, kivéve, ha az Eladó felajánlotta, hogy maga veszi át a Terméket. A határidő betartásához elégséges a Termék határidő előtti visszaküldése.
8.6.3. A Fogyasztó felelős a Termék - ingóság (ideértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságot is) - minden olyan értékcsökkenéséért, amely meghaladja a Termék jellegének, jellemzőinek és működésének meghatározásához szükséges mértéket.
8.7. Termékek - digitális tartalom vagy szolgáltatások:
8.7.1. A Termék - digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás - nyújtására vonatkozó szerződéstől való elállás esetén az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatának beérkezésétől kezdődően nem használhat fel a fogyasztó által a Termék - digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás - használata során megadott vagy létrehozott személyes adatokon kívüli más tartalmat, kivéve azt a tartalmat, amely: (1) kizárólag a szerződés tárgyát képező digitális tartalommal vagy digitális szolgáltatással összefüggésben hasznosak; (2) kizárólag a fogyasztó tevékenységéhez kapcsolódnak az eladó által nyújtott digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás használata során; (3) a vállalkozó más adatokkal kombinálta őket, és azokból nem vonható ki, vagy csak aránytalanul nagy erőfeszítéssel vonható ki; (4) a fogyasztó más fogyasztókkal közösen állította elő, akik még használhatják azokat. A fenti (1)-(3) pontban említett esetek kivételével az Eladó a fogyasztó kérésére a fogyasztó rendelkezésére bocsátja a személyes adatokon kívüli olyan tartalmakat, amelyeket a fogyasztó az Eladó által nyújtott digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás használata során adott meg vagy hozott létre. A szerződés elállása esetén az Eladó megakadályozhatja a fogyasztónak a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás további használatát, különösen azáltal, hogy letiltja a fogyasztó hozzáférését a digitális tartalomhoz vagy digitális szolgáltatáshoz, vagy letiltja a felhasználói fiókot, ami nem érinti a fogyasztónak az előző mondatban említett jogait. A fogyasztó jogosult arra, hogy a digitális tartalmat az Eladótól díjmentesen, az Eladó akadályoztatása nélkül, ésszerű időn belül és általánosan használt, géppel olvasható formátumban visszaszerezze.
8.7.2. A Termék - digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződéstől való elállás esetén a fogyasztó köteles az adott digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás használatát és harmadik fél számára történő hozzáférhetőségét megszüntetni.
8.8. A fogyasztónak a szerződésből való elállással járó lehetséges költségei, amelyeket a fogyasztónak kell viselnie:
8.8.1. Termékek - ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) - esetében, ha a fogyasztó a Termékhez a Webáruházban elérhető legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó nem köteles megtéríteni a fogyasztót az általa felmerült többletköltségekért.
8.8.2.Termékek esetében - ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) - a fogyasztó viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségeit.
8.8.3. Olyan Termék esetében, amely szolgáltatás, amelynek teljesítése a fogyasztó kifejezett kérésére az elállási határidő lejárta előtt megkezdődött, a fogyasztó, aki az ilyen kérelem benyújtása után gyakorolja az elállási jogot, köteles fizetni a szerződés elállásáig teljesített szolgáltatásokért. A kifizetés összegét a nyújtott teljesítmény mértékével arányosan kell kiszámítani, figyelembe véve a szerződésben megállapított árat vagy díjazást. Ha az ár vagy a díjazás túlzott, az összeg kiszámítása a nyújtott teljesítmény piaci értékén alapul.
8.9. A fogyasztó nem jogosult elállni a távközlési szerződéstől, ha:
8.9.1. (1) olyan szolgáltatás nyújtása esetén, amelynek díját a fogyasztó köteles megfizetni, ha az Eladó a szolgáltatást teljes egészében a fogyasztó kifejezett és előzetes hozzájárulásával teljesítette, akit az Eladó a szolgáltatás nyújtása előtt tájékoztatott arról, hogy a szolgáltatás teljesítése után elveszíti elállási jogát, és ezt tudomásul vette; (2) amelyben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyekre az Eladónak nincs hatása, és amelyek az elállási határidő lejárta előtt bekövetkezhetnek; (3) amelyben a szolgáltatás tárgya egy Termék - ingóság (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságot is) - amely nem előre gyártott, a fogyasztó specifikációja szerint készült vagy a fogyasztó egyedi igényeinek kielégítésére szolgál; (4) ha a szolgáltatás tárgya olyan Termék - ingóság (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságot is) - amely gyorsan romlandó vagy rövid eltarthatósági idejű; (5) ha a szolgáltatás tárgya olyan Termék - ingóság (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságot is) -, amelyet olyan lezárt csomagolásban szállítanak, amely felbontás után egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, ha a csomagolást a szállítás után felbontották; (6) ha a szolgáltatás tárgya olyan termék - ingóság (ideértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságot is) - amely a szállítás után jellegéből következően elválaszthatatlanná válik más ingóságoktól, ideértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is; (7) amelyben a szolgáltatás tárgya olyan alkoholtermék, amelynek árában az Adásvételi Szerződés megkötésekor állapodtak meg és a szállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelynek értéke az Eladó által nem befolyásolható piaci ingadozásoktól függ; (8) amelyben a fogyasztó kifejezetten kérte, hogy az Eladó sürgős javítás vagy karbantartás elvégzése céljából jöjjön el hozzá; ha az Eladó a fogyasztó által kért szolgáltatásoktól eltérő kiegészítő szolgáltatásokat nyújt, vagy a javításhoz vagy karbantartáshoz szükséges pótalkatrészeken kívül más - ingóságokat (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) tartalmazó - termékeket szállít, a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől a kiegészítő szolgáltatások vagy termékek tekintetében; (9) ha a szolgáltatás tárgya lezárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program, ha a csomagolást a szállítás után felbontották; (10) újságok, időszaki kiadványok vagy folyóiratok szolgáltatására, kivéve az előfizetési szerződést; (11) nyilvános árverés útján kötött; (12) nem lakáscélú szálláshely-szolgáltatásra, áruszállításra, autóbérlésre, vendéglátásra, szabadidős, szórakoztató, sport- vagy kulturális eseményekhez kapcsolódó szolgáltatásokra, ha a szerződésben meg van határozva a szolgáltatás időpontja vagy időtartama; (13) olyan, nem fizikai adathordozón nyújtott digitális tartalom szolgáltatása esetén, amelynek ellenértékét a fogyasztó köteles megfizetni, ha az Eladó a szolgáltatást a fogyasztó kifejezett és előzetes hozzájárulásával kezdte meg, akit a szolgáltatás megkezdése előtt tájékoztatott arról, hogy a fogyasztó elállási jogát elveszíti, miután az Eladó a szolgáltatást teljesítette és azt tudomásul vette, és az Eladó a fogyasztó rendelkezésére bocsátotta a fogyasztónak a 15. cikkének (1) és (2) bekezdésében vagy a fogyasztóvédelmi törvény 21. cikkének (1) bekezdésében említett visszaigazolást; (14) olyan szolgáltatás nyújtása esetén, amelynek árát a fogyasztó köteles megfizetni, amennyiben a fogyasztó kifejezetten kérte az Eladót, hogy javítás céljából jöjjön a fogyasztó lakóhelyére, és a szolgáltatást a fogyasztó kifejezett és előzetes hozzájárulásával már teljes körűen elvégezték.
8.10. Az Általános Szerződés Feltételek 8. pontjának a fogyasztóra vonatkozó rendelkezései 2021. január 1 -jétől alkalmazandók, és az ezen a napon megkötött szerződésekre is vonatkoznak a Szolgáltatások címzettjére vagy az Ügyfélre, aki természetes személy, aki közvetlenül köt szerződést gazdasági tevékenységére, ha a jelen szerződés tartalma azt mutatja, hogy az adott személy számára nem szakmai jellegű, ami egyébként a CEiDG (Központi Nyilvántartásba vétel és Információk a vállalkozásokról) szabályokat.

9. A VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
9.1. A Szabályzat 9. pontja és annak minden rendelkezése arra irányul, és ezért kizárólag kötelező az Ügyfélre vagy a Szolgáltatás igénybevevőjére, aki nem fogyasztó, és 2021. január 1 -jétől, az attól a naptól kezdve kötött szerződések esetén az Ügyfél vagy a A szolgáltatás igénybevevője, aki nem természetes személy, aki gazdasági tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó szerződést köt, ha a jelen szerződés tartalma azt mutatja, hogy az adott személy számára nem szakmai jellegű, amint az egyébként a üzleti tevékenységét nyilvánosságra hozták a CEiDG (Central Registration and Information on Business) előírások alapján.
9.2. Az Eladónak jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől annak megkötésétől számított 14 naptári napon belül. Ebben az esetben az elállás az ok megjelölése nélkül is megtörténhet, és nem képezheti az Ügyfél Eladóval szembeni igényeinek alapját.
9.3. Az Eladónak joga van korlátozni a rendelkezésre álló fizetési lehetőségeket, amelyek magukban foglalják azt a jogukat, hogy részben vagy egészben előleget követeljenek, függetlenül a Vevő által választott fizetési módtól és attól, hogy az adásvételi szerződést megkötötték.
9.4. A szolgáltató azonnali hatállyal és indoklás nélkül felmondhatja az Elektronikus Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést, a Szolgáltatás címzettjének megfelelő nyilatkozat küldésével.
9.5. A Szolgáltató/ Eladó felelős a Szolgáltatás címzettjével/ Ügyféllel szemben, annak jogalapjától függetlenül, korlátozott - mind egy kereseten belül, mind az összes követelésen belül - az ár és a szállítási költségek összegére. az adásvételi szerződés alapján fizetett, de nem magasabb, mint ezer zloty. A korlátozás minden olyan követelésre vonatkozik, amelyet a Szolgáltatás igénybe vevője/Ügyfele az Eladóval/Szolgáltatóval szemben terjeszthet elő, még akkor is, ha nincs adásvételi szerződés, vagy azzal összefüggő esetekben. Az Eladó/Szolgáltató csak a szerződéskötés pillanatában előre láthatóan előforduló károkért felel a Szolgáltatást igénybe vevővel/Vevővel szemben, és nem vállal felelősséget az esélyvesztésért. Ezenkívül az Eladó nem felelős a szállítmány szállításának késedelméért.
9.6. Az Eladó/ Szolgáltató és az Ügyfél/ Szolgáltató között felmerülő vitákat az Eladó/ Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság rendezi.
9.7. Az Eladó jótállási felelőssége a Termékre vagy a Terméknek az Adásvételi Szerződésnek való meg nem felelésére vonatkozóan kizárt.

9.8. Az Eladó a panaszra annak beérkezésétől számított 30 naptári napon belül válaszol.


10. TERMÉKÉRTÉKELÉSEK
10.1. Az Eladó lehetővé teszi Vevői számára, hogy a Termékekről és a Webáruházról véleményeket adhassanak ki és férhessenek hozzá az Általános Szerződési Feltételek ezen szakaszában feltüntetett feltételek szerint.
10.2. A Vevő egy űrlap segítségével véleményét adhatja a Termékkel vagy a Webáruházzal kapcsolatban. Ez az űrlap elérhetővé tehető közvetlenül a webáruház weboldalán ( beleértve egy külső widgetet is), vagy egy egyedi linken keresztül, amelyet a Vevő a vásárlást követően kap a Vevő által megadott e-mail címre. A vélemény hozzáadásakor az Ügyfél grafikus értékelést vagy a Termék képét is hozzáadhatja - ha a vélemény űrlapon rendelkezésre áll ilyen lehetőség.
10.3. Egy Termékről csak az Eladó Webáruházában ténylegesen megvásárolt Termékekről lehet véleményt kiadni, és csak az a Vevő által, aki a véleményezett Terméket megvásárolta. Tilos fiktív vagy színlelt adásvételi szerződéseket kötni egy termékre vonatkozó vélemény kibocsátása érdekében. A Webáruházról véleményt az a személy adhat ki, aki a Webáruház Vásárlója.
10.4. A Vevők által hozzáadott vélemények nem használhatók fel jogellenes tevékenységekre, különösen olyan tevékenységekre, amelyek tisztességtelen versenycselekménynek minősülnek, vagy olyan tevékenységekre, amelyek sértik az Eladó vagy harmadik felek személyiségi jogait, szellemi tulajdonjogait vagy egyéb jogait. Vélemény hozzáadásakor az Vevő köteles a jogszabályoknak, a jelen Általános Szerződési Feltételeknek és a jó modornak megfelelően eljárni.
10.5. A vélemények elérhetővé tehetők közvetlenül a Webáruház weboldalán (pl. az adott Termék mellett) vagy egy olyan külső véleménygyűjtési szolgáltató oldalán, amellyel az Eladó együttműködik, és amelyhez a Webáruház weboldalán egy link található (beleértve a Webáruház weboldalán elhelyezett külső widgetet is).
10.6.Az Eladó biztosítja, hogy a Termékekről közzétett vélemények olyan Vevőktől származnak, akik megvásárolták az adott Terméket. Ebből a célból az Eladó a következő lépéseket teszi meg annak ellenőrzésére, hogy a vélemények a Vevőktől származnak-e:
10.6.1. A közvetlenül a Webáruház honlapján elérhető űrlapon kiadott vélemény közzététele a Szolgáltató előzetes ellenőrzését igényli. Az ellenőrzés a vélemény jelen Általános Szerződési Feltételeknek való megfelelésének vizsgálatát jelenti, különösen annak ellenőrzését, hogy a véleményt tevő személy a Webáruház Vásárlója-e - ebben az esetben az Eladó ellenőrzi, hogy a személy vásárolt-e a Webáruházban, és egy Termékre vonatkozó vélemény esetén azt is ellenőrzi, hogy a személy megvásárolta-e a véleményezett Terméket. Az ellenőrzés haladéktalanul megtörténik.
10.6.2. Az Eladó egyedi linket küld a Vevőinek ( többek között olyan külső véleménygyűjtési szolgáltató keresztül, amellyel együttműködik) a Vevő által a vásárláskor megadott e-mail címre - így a visszajelző űrlaphoz csak olyan Vevő férhet hozzá, aki a Terméket a Webáruházban vásárolta meg.
10.6.3. Amennyiben az Eladónak kétségei vagy más Vevők vagy harmadik felek által az Eladóhoz intézett fenntartásai vannak azzal kapcsolatban, hogy egy adott vélemény egy Vevőtől származik-e, vagy hogy egy adott Vevő vásárolt-e egy adott Terméket, az Eladó fenntartja a jogát, hogy kapcsolatba lépjen a vélemény szerzőjével annak tisztázása és megerősítése érdekében, hogy az illető valóban az Webáruház Vevője, vagy hogy megvásárolta-e a véleményezett Terméket.
10.7. Bármilyen megjegyzés, fellebbezés egy vélemény igazolása ellen, vagy kétség azzal kapcsolatban, hogy egy adott vélemény az Ügyféltől származik-e, vagy hogy egy adott Ügyfél vásárolt-e egy adott Terméket, az Általános Szerződési Feltételek 6. pontjában jelzett panaszeljárással azonos módon nyújtható be.
10.8. Az Eladó nem tesz közzé, illetve nem teszi közzé más személy által a Vevők valótlan véleményét vagy ajánlását, és nem torzítja el a Vevők véleményét vagy ajánlását a Termékei népszerűsítése érdekében. Az Eladó pozitív és negatív véleményeket is közzé tesz. Az Eladó nem tesz közzé szponzorált véleményeket.

11. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
11.1. Az online áruházon keresztül kötött szerződések magyar nyelven jönnek létre.
11.2. A szabályzat módosítása:
11.2.1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a Szabályzat módosítására fontos okok miatt, azaz: jogszabályi változások; a fizetési és szállítási módok megváltozása - amennyiben ezek a változások befolyásolják a jelen Feltételek rendelkezéseinek végrehajtását.
11.2.2. A jelen Szabályzat szerinti folyamatos jellegű szerződések megkötése esetén (pl. Elektronikus szolgáltatásnyújtás - Számla) a módosított szabályzat kötelezi az Ügyfelet, ha a Kbt. A Ptk. 384. és 384. [1] pontja megmaradt, vagyis az Ügyfelet megfelelően értesítették a változásokról, és az értesítéstől számított 14 naptári napon belül nem bontotta fel a szerződést. Abban az esetben, ha a Szabályzat módosítása új díjak bevezetését vagy a fogyasztó jelenlegi fogyasztójának növekedését eredményezi, joga van elállni a szerződéstől.
11.2.3. A jelen Szerződési Feltételek szerinti, a folyamatos szerződéstől (pl. Adásvételi szerződés) eltérő jellegű szerződések megkötése esetén a Szabályzat módosítása semmilyen módon nem érinti a vásárolt Szolgáltatás Felhasználók/Ügyfelek jogait, akik a dátum előtt fogyasztók a Szabályzat módosításainak hatálybalépését követően, különösen a Szabályzat módosítása nem érinti a már leadott vagy leadott megrendeléseket, valamint a megkötött, végrehajtott vagy végrehajtott értékesítési megállapodásokat.
11.3. A jelen Szabályzat által nem szabályozott kérdésekben a lengyel jog általánosan alkalmazandó rendelkezései alkalmazandók, különösen: a Polgári Törvénykönyv; 2002. július 18 -i elektronikus szolgáltatási törvény (Polgári Törvénykönyv 2002, 144. szám, 1204. álláspont, további módosításokkal); a fogyasztói ügyfelekkel 2014. december 24 -ig kötött adásvételi megállapodásokhoz - az egyes fogyasztói jogok védelméről és a veszélyes termék okozta károkért való felelősségről szóló, 2000. március 2 -i törvény rendelkezései. (Polgári Törvénykönyv. 2000, 22. sz. 271. további módosításokkal) és a fogyasztói értékesítés különleges feltételeiről szóló törvény, valamint a Polgári Törvénykönyv módosításáról szóló, 2002. július 27 -i törvény. a fogyasztói ügyfelekkel 2014. december 25. óta megkötött adásvételi megállapodások esetében - a 2014. május 30 -i fogyasztói jogról szóló törvény rendelkezései (Polgári Törvénykönyv 2014, 827. álláspont, további módosításokkal); és az általánosan alkalmazandó jog egyéb vonatkozó rendelkezései.

12. VISSZAVONÁSI FORMA
12.1. Elállási űrlap minta (visszaküldési űrlap) - LETÖLTÉS
12.2. Panaszűrlap -minta - LETÖLTÉS

 

Az üzlet általános szerződési feltételei érvényes 16.01.2023-ig - LETÖLTÉS

A megrendelésed egy uniós bejegyzett társaság nevében helyezed el, így a boltunkban a megrendelés árai ÁFA nélkül jelennek meg. A megrendelés leadása után kapott számlán 0% -os ÁFÁ lesz feltüntetve az árukra.