Hívás +36 1 323 7730
Ingyenes szállítás 51199 Ft felett Szállítás 24 órán belül Visszaküldés akár 30 napig
kategóriák
Tennis Zone Európában

A TENNIS ZONE TÖRTÉNETE

banner

Először...az asztalitenisz volt

A 90-es években az asztalitenisz nagyon népszerű volt Lengyelországban. A Sylwestrzak testvérek közül a legidősebb, Slawek, intenzíven gyakorolta. Egy napon, fontos meccs szünetében, odament az edzőjéhez és kérdezte:

- Hogyan kell játszanom?

Az edzője válasza rövid volt: változtatnod kéne valamit!

- De mit? – kérdezte tovább Sławek

- A sportágadat, természetesen!





Ez a történet a változást ösztönző lendület lett. Néhány holnap múlva, Sławeknek azt ajánlották, hogy egy varsói kerültben lévő teniszpályákat kezeljen. Az öccse, Adam, szintén megtette az első tenisz lépéseit ezeken a pályákon.

A következő tenisztevékenységük szakasza a teniszpályák kezelése és új teniszezők képzése. Ugyanakkor a három testvér közül a legfiatalabb, Krzysztof, aki abbahagyta az asztaliteniszt, csatlakozott az idősebb testvéreihez.

2003
2003
A kereskedelmi tevékenység kezdete
A 21. század elején a tenisz nem volt népszerű Lengyelországban, és a teniszfelszerelés piaca csak fejlődni kezdett. Egy kis üzletnek, amelyik a pályák mellett működött, még nem volt saját neve. Ez egy építési terület volt.



- Emlékszem az első természetes húrra, amelyiket egy francia hozta, aki a szomszédos pályákon zajló tornán részt vett. Számos próbálkozás után sikerült a felhúrozás, de az ügyfelünk pillantása és szavai "oh, la la" azt mutatták, hogy még sokat meg kell tanulnunk – emlékszik vissza Sławek.
2006
2006
Az üzlet a "Strefa Tenisa" nevet kapta
A név alkotója Adam volt. Sławek pedig más nevet javasolt: "Tennis-Zone", amelyiket, mint kiderült, sok évvel később alkalmazták...
2007
2007
A hagyományos üzlet egy ismert teniszklub mellett
- A "Strefa Tenisa" a varsói MERA teniszklub csarnokába költözött át. Ez nagyon presztízs elhelyezkedés volt. Legendás hely a teniszhagyományokkal. Ebben az időben a teniszbolt vezetését más tevékenységekhez kellett összekötnünk, hogy normálisan tudjunk működni. Emlékszem arra, amikor Adam teniszórát tartott a pályákon, az apunk viszont segített nekünk az ügyfélszolgáltatásban. Gyakran szólt és kérdezte a konkrét termékekre vonatkozó részleteket – emlékszik vissza Krzysztof.
2009
2009
A "strefatenisa.com.pl" kezdete
Az internetes üzletek növekvő népszerűsége következtében, a következő lépés az online eladás indítása volt.

- Emlékszem arra, amikor fényképeztük a termékeket az internet üzletünkhöz. Fényképeztük egymást az ajánlott ruhák- és cipőkben – emlékszik vissza Sławek.

Az első megrendelés nagy kihívást jelentett, mert Olaszországba kellett szállítani rövidnadrágot.

- Nagyon megijedtünk – nevet rajtra Adam. – Ez volt az első megrendelés és egyszerre nemzetközi!
2010
2010
A Nike céggel való együttműködés
"Strefa Tenisa" mint egy szaküzlet együttműködést kötött a Nike-kal. Ez nem volt egyszerű feladat.

- Kulcsfontosságú pillanatot jelentett számunkra. Egy kis teniszüzlet és világhírű márka, amelyik olyan modern tenisz sztárjaihoz kötődik, mint Roger Federer és Rafael Nadal – mondja Krzysztof.

2012
2012
A lengyel teniszezők sikere elősegíti a további fejlődést
A "Strefa Tenisa" növekedése nemcsak a termékek kínálatának és új vevők keresésének köszönhető, hanem a lengyel teniszezők általi tenisz népszerűsítésének.

- A vevőink száma a hagyományos üzletben és a megrendelések száma az internetes üzletben jelentősen növekedett – emlékszik vissza Adam.

- Ez fokozta a motivációnkat arra, hogy tovább fejlődjünk, az egész nyereséget viszont beruháztuk az üzletünk fejlesztésébe. Hetente hét napot dolgoztunk, napi 16 órát. Versenyeztünk, hogy ki dolgozik többet – hozzáadja Sławek.

2016
2016
Egy hagyományos üzlet nem elég
Figyelembe véve a hagyományos üzlet vevői nagy számát, szükségünk lett arra, hogy keressünk egy új helyszínt a második üzletnek.

- Kerestünk olyan épületet, ahol jól fejlődött teniszklub volt. Eszembe jutott egy ismerősöm, aki a Silva klub – nagy és remek elhelyezkedésű épület tulajdonosa – mondja Sławek.
2018
2018
Az internetes üzlet fejlődése
A technológiailag továbbfejlesztett Shopware platformra való üzletünk áthelyezése lehetővé tette nemcsak modern weboldal létrehozását, hanem elsősorban felgyorsította az online ügyfélszolgáltatást.

- A modern webáruházba való beruházás hamar nyereséget hozott. Vilagszerte ismert márkák szívesen együttműködést kötöttek velünk: Lacoste, EA7, Hydrogen vagy Björn Borg – mondja Krzysztof.
2019
2019
A klubokkal és teniszszervezetekkel való együttműködés
A Lengyel Tenisz Szövetséggel való együttműködés kezdete sokkal jobban fokozta a "Strefa Tenisa" hírnevét a vevők körében. A marketingosztály fejlődése lehetővé tette, hogy teljesítsünk számos kezdeményezést a klubokkal és teniszszervezetekkel való kapcsolatok létrehozása, illetve tornákon, konferenciákon és más eseményeken való részvétel révén.
2020
2020
A külföldi piacra való tevékenységünk terjedése
A lengyelországi piac túl kicsi lett a "Strefa Tenisa" fejlődése arányával szemben. A fejlődés következő lépése a külföldre való tevékenységünk terjedése volt. Rövid idő alatt, néhány partnereink által, kinyitottuk a Tennis Zone nevű internetes üzlet Litvániában, Lettországban, Észtországban, Horvátországban, Magyarországon, Romániában, Görögországban, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Bulgáriában.

2021
2021
Logisztikai központ Sękocinban
Az internetes megrendelések száma növekedése és egyre növekvő piacok száma fő tényezői voltak annak, hogy beruházzunk a logisztikai központba Sękocinban. Pontosan onnan küldik el a csomagokat több európai országokba és más kontinensekre.

2022
2022
A hagyományos üzletek korszerűsítése
A további növekedésre való törekvés hozzájárult a hagyományos üzletek korszerűsítéséhez. Az eladási és raktározási területet megnöveltük, amivel javítottuk a vásárlók vásárlási élményét.

2023
2023
A "Strefa Padla" bevezetése
- A külföldi piacokat megfigyelve, megalapítottuk, hogy intenzíven fogjuk fejleszteni a padel termékeink kínálatát – a sportnak, amelyik egyre népszerűbb. Így új weboldal "strefapadla.com.pl" alakult ki– mondja Krzysztof.
banner

A "Strefa Tenisa" mint egy családi vállalkozás jött létre, először a három, majd tucatnyi ember kitartásának, szenvedélyének és óriási erőfeszítésének köszönhetően. Ennek az értékeknek köszönhetően a "Strefa Tenisa" ma a legnagyobb teniszmárka Lengyelországban és Európa ezen részén. Meg vagyunk győződve arról, hogy ez csak a kezdet. Még mindig sok álmunk megvalósításra vár és folyamatosan új célokat keresünk.

Szeretnétek játszani velünk?
Adam, Krzysztof, Sławek

A TENNIS ZONE TÖRTÉNETE

banner

Először...az asztalitenisz volt

A 90-es években az asztalitenisz nagyon népszerű volt Lengyelországban. A Sylwestrzak testvérek közül a legidősebb, Slawek, intenzíven gyakorolta. Egy napon, fontos meccs szünetében, odament az edzőjéhez és kérdezte:

- Hogyan kell játszanom?

Az edzője válasza rövid volt: változtatnod kéne valamit!

- De mit? – kérdezte tovább Sławek

- A sportágadat, természetesen!





Ez a történet a változást ösztönző lendület lett. Néhány holnap múlva, Sławeknek azt ajánlották, hogy egy varsói kerültben lévő teniszpályákat kezeljen. Az öccse, Adam, szintén megtette az első tenisz lépéseit ezeken a pályákon.

A következő tenisztevékenységük szakasza a teniszpályák kezelése és új teniszezők képzése. Ugyanakkor a három testvér közül a legfiatalabb, Krzysztof, aki abbahagyta az asztaliteniszt, csatlakozott az idősebb testvéreihez.

2003
2003
A kereskedelmi tevékenység kezdete
A 21. század elején a tenisz nem volt népszerű Lengyelországban, és a teniszfelszerelés piaca csak fejlődni kezdett. Egy kis üzletnek, amelyik a pályák mellett működött, még nem volt saját neve. Ez egy építési terület volt.



- Emlékszem az első természetes húrra, amelyiket egy francia hozta, aki a szomszédos pályákon zajló tornán részt vett. Számos próbálkozás után sikerült a felhúrozás, de az ügyfelünk pillantása és szavai "oh, la la" azt mutatták, hogy még sokat meg kell tanulnunk – emlékszik vissza Sławek.
2006
2006
Az üzlet a "Strefa Tenisa" nevet kapta
A név alkotója Adam volt. Sławek pedig más nevet javasolt: "Tennis-Zone", amelyiket, mint kiderült, sok évvel később alkalmazták...
2007
2007
A hagyományos üzlet egy ismert teniszklub mellett
- A "Strefa Tenisa" a varsói MERA teniszklub csarnokába költözött át. Ez nagyon presztízs elhelyezkedés volt. Legendás hely a teniszhagyományokkal. Ebben az időben a teniszbolt vezetését más tevékenységekhez kellett összekötnünk, hogy normálisan tudjunk működni. Emlékszem arra, amikor Adam teniszórát tartott a pályákon, az apunk viszont segített nekünk az ügyfélszolgáltatásban. Gyakran szólt és kérdezte a konkrét termékekre vonatkozó részleteket – emlékszik vissza Krzysztof.
2009
2009
A "strefatenisa.com.pl" kezdete
Az internetes üzletek növekvő népszerűsége következtében, a következő lépés az online eladás indítása volt.

- Emlékszem arra, amikor fényképeztük a termékeket az internet üzletünkhöz. Fényképeztük egymást az ajánlott ruhák- és cipőkben – emlékszik vissza Sławek.

Az első megrendelés nagy kihívást jelentett, mert Olaszországba kellett szállítani rövidnadrágot.

- Nagyon megijedtünk – nevet rajtra Adam. – Ez volt az első megrendelés és egyszerre nemzetközi!
2010
2010
A Nike céggel való együttműködés
"Strefa Tenisa" mint egy szaküzlet együttműködést kötött a Nike-kal. Ez nem volt egyszerű feladat.

- Kulcsfontosságú pillanatot jelentett számunkra. Egy kis teniszüzlet és világhírű márka, amelyik olyan modern tenisz sztárjaihoz kötődik, mint Roger Federer és Rafael Nadal – mondja Krzysztof.

2012
2012
A lengyel teniszezők sikere elősegíti a további fejlődést
A "Strefa Tenisa" növekedése nemcsak a termékek kínálatának és új vevők keresésének köszönhető, hanem a lengyel teniszezők általi tenisz népszerűsítésének.

- A vevőink száma a hagyományos üzletben és a megrendelések száma az internetes üzletben jelentősen növekedett – emlékszik vissza Adam.

- Ez fokozta a motivációnkat arra, hogy tovább fejlődjünk, az egész nyereséget viszont beruháztuk az üzletünk fejlesztésébe. Hetente hét napot dolgoztunk, napi 16 órát. Versenyeztünk, hogy ki dolgozik többet – hozzáadja Sławek.

2016
2016
Egy hagyományos üzlet nem elég
Figyelembe véve a hagyományos üzlet vevői nagy számát, szükségünk lett arra, hogy keressünk egy új helyszínt a második üzletnek.

- Kerestünk olyan épületet, ahol jól fejlődött teniszklub volt. Eszembe jutott egy ismerősöm, aki a Silva klub – nagy és remek elhelyezkedésű épület tulajdonosa – mondja Sławek.
2018
2018
Az internetes üzlet fejlődése
A technológiailag továbbfejlesztett Shopware platformra való üzletünk áthelyezése lehetővé tette nemcsak modern weboldal létrehozását, hanem elsősorban felgyorsította az online ügyfélszolgáltatást.

- A modern webáruházba való beruházás hamar nyereséget hozott. Vilagszerte ismert márkák szívesen együttműködést kötöttek velünk: Lacoste, EA7, Hydrogen vagy Björn Borg – mondja Krzysztof.
2019
2019
A klubokkal és teniszszervezetekkel való együttműködés
A Lengyel Tenisz Szövetséggel való együttműködés kezdete sokkal jobban fokozta a "Strefa Tenisa" hírnevét a vevők körében. A marketingosztály fejlődése lehetővé tette, hogy teljesítsünk számos kezdeményezést a klubokkal és teniszszervezetekkel való kapcsolatok létrehozása, illetve tornákon, konferenciákon és más eseményeken való részvétel révén.
2020
2020
A külföldi piacra való tevékenységünk terjedése
A lengyelországi piac túl kicsi lett a "Strefa Tenisa" fejlődése arányával szemben. A fejlődés következő lépése a külföldre való tevékenységünk terjedése volt. Rövid idő alatt, néhány partnereink által, kinyitottuk a Tennis Zone nevű internetes üzlet Litvániában, Lettországban, Észtországban, Horvátországban, Magyarországon, Romániában, Görögországban, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Bulgáriában.

2021
2021
Logisztikai központ Sękocinban
Az internetes megrendelések száma növekedése és egyre növekvő piacok száma fő tényezői voltak annak, hogy beruházzunk a logisztikai központba Sękocinban. Pontosan onnan küldik el a csomagokat több európai országokba és más kontinensekre.

2022
2022
A hagyományos üzletek korszerűsítése
A további növekedésre való törekvés hozzájárult a hagyományos üzletek korszerűsítéséhez. Az eladási és raktározási területet megnöveltük, amivel javítottuk a vásárlók vásárlási élményét.

2023
2023
A "Strefa Padla" bevezetése
- A külföldi piacokat megfigyelve, megalapítottuk, hogy intenzíven fogjuk fejleszteni a padel termékeink kínálatát – a sportnak, amelyik egyre népszerűbb. Így új weboldal "strefapadla.com.pl" alakult ki– mondja Krzysztof.
banner

A "Strefa Tenisa" mint egy családi vállalkozás jött létre, először a három, majd tucatnyi ember kitartásának, szenvedélyének és óriási erőfeszítésének köszönhetően. Ennek az értékeknek köszönhetően a "Strefa Tenisa" ma a legnagyobb teniszmárka Lengyelországban és Európa ezen részén. Meg vagyunk győződve arról, hogy ez csak a kezdet. Még mindig sok álmunk megvalósításra vár és folyamatosan új célokat keresünk.

Szeretnétek játszani velünk?
Adam, Krzysztof, Sławek