- Emlékszem az első természetes húrra, amelyiket egy francia hozta, aki a szomszédos pályákon zajló tornán részt vett. Számos próbálkozás után sikerült a felhúrozás, de az ügyfelünk pillantása és szavai "oh, la la" azt mutatták, hogy még sokat meg kell tanulnunk – emlékszik vissza Sławek.
A TENNIS ZONE TÖRTÉNETE

Először...az asztalitenisz volt
A 90-es években az asztalitenisz nagyon népszerű volt Lengyelországban. A Sylwestrzak testvérek közül a legidősebb, Slawek, intenzíven gyakorolta. Egy napon, fontos meccs szünetében, odament az edzőjéhez és kérdezte:
- Hogyan kell játszanom?
Az edzője válasza rövid volt: változtatnod kéne valamit!
- De mit? – kérdezte tovább Sławek
- A sportágadat, természetesen!
Ez a történet a változást ösztönző lendület lett. Néhány holnap múlva, Sławeknek azt ajánlották, hogy egy varsói kerültben lévő teniszpályákat kezeljen. Az öccse, Adam, szintén megtette az első tenisz lépéseit ezeken a pályákon.
A következő tenisztevékenységük szakasza a teniszpályák kezelése és új teniszezők képzése. Ugyanakkor a három testvér közül a legfiatalabb, Krzysztof, aki abbahagyta az asztaliteniszt, csatlakozott az idősebb testvéreihez.
- Emlékszem az első természetes húrra, amelyiket egy francia hozta, aki a szomszédos pályákon zajló tornán részt vett. Számos próbálkozás után sikerült a felhúrozás, de az ügyfelünk pillantása és szavai "oh, la la" azt mutatták, hogy még sokat meg kell tanulnunk – emlékszik vissza Sławek.



- Emlékszem arra, amikor fényképeztük a termékeket az internet üzletünkhöz. Fényképeztük egymást az ajánlott ruhák- és cipőkben – emlékszik vissza Sławek.
Az első megrendelés nagy kihívást jelentett, mert Olaszországba kellett szállítani rövidnadrágot.
- Nagyon megijedtünk – nevet rajtra Adam. – Ez volt az első megrendelés és egyszerre nemzetközi!

- Kulcsfontosságú pillanatot jelentett számunkra. Egy kis teniszüzlet és világhírű márka, amelyik olyan modern tenisz sztárjaihoz kötődik, mint Roger Federer és Rafael Nadal – mondja Krzysztof.

- A vevőink száma a hagyományos üzletben és a megrendelések száma az internetes üzletben jelentősen növekedett – emlékszik vissza Adam.
- Ez fokozta a motivációnkat arra, hogy tovább fejlődjünk, az egész nyereséget viszont beruháztuk az üzletünk fejlesztésébe. Hetente hét napot dolgoztunk, napi 16 órát. Versenyeztünk, hogy ki dolgozik többet – hozzáadja Sławek.

- Kerestünk olyan épületet, ahol jól fejlődött teniszklub volt. Eszembe jutott egy ismerősöm, aki a Silva klub – nagy és remek elhelyezkedésű épület tulajdonosa – mondja Sławek.

- A modern webáruházba való beruházás hamar nyereséget hozott. Vilagszerte ismert márkák szívesen együttműködést kötöttek velünk: Lacoste, EA7, Hydrogen vagy Björn Borg – mondja Krzysztof.







A "Strefa Tenisa" mint egy családi vállalkozás jött létre, először a három, majd tucatnyi ember kitartásának, szenvedélyének és óriási erőfeszítésének köszönhetően. Ennek az értékeknek köszönhetően a "Strefa Tenisa" ma a legnagyobb teniszmárka Lengyelországban és Európa ezen részén. Meg vagyunk győződve arról, hogy ez csak a kezdet. Még mindig sok álmunk megvalósításra vár és folyamatosan új célokat keresünk.

A TENNIS ZONE TÖRTÉNETE

Először...az asztalitenisz volt
A 90-es években az asztalitenisz nagyon népszerű volt Lengyelországban. A Sylwestrzak testvérek közül a legidősebb, Slawek, intenzíven gyakorolta. Egy napon, fontos meccs szünetében, odament az edzőjéhez és kérdezte:
- Hogyan kell játszanom?
Az edzője válasza rövid volt: változtatnod kéne valamit!
- De mit? – kérdezte tovább Sławek
- A sportágadat, természetesen!
Ez a történet a változást ösztönző lendület lett. Néhány holnap múlva, Sławeknek azt ajánlották, hogy egy varsói kerültben lévő teniszpályákat kezeljen. Az öccse, Adam, szintén megtette az első tenisz lépéseit ezeken a pályákon.
A következő tenisztevékenységük szakasza a teniszpályák kezelése és új teniszezők képzése. Ugyanakkor a három testvér közül a legfiatalabb, Krzysztof, aki abbahagyta az asztaliteniszt, csatlakozott az idősebb testvéreihez.
- Emlékszem az első természetes húrra, amelyiket egy francia hozta, aki a szomszédos pályákon zajló tornán részt vett. Számos próbálkozás után sikerült a felhúrozás, de az ügyfelünk pillantása és szavai "oh, la la" azt mutatták, hogy még sokat meg kell tanulnunk – emlékszik vissza Sławek.



- Emlékszem arra, amikor fényképeztük a termékeket az internet üzletünkhöz. Fényképeztük egymást az ajánlott ruhák- és cipőkben – emlékszik vissza Sławek.
Az első megrendelés nagy kihívást jelentett, mert Olaszországba kellett szállítani rövidnadrágot.
- Nagyon megijedtünk – nevet rajtra Adam. – Ez volt az első megrendelés és egyszerre nemzetközi!

- Kulcsfontosságú pillanatot jelentett számunkra. Egy kis teniszüzlet és világhírű márka, amelyik olyan modern tenisz sztárjaihoz kötődik, mint Roger Federer és Rafael Nadal – mondja Krzysztof.

- A vevőink száma a hagyományos üzletben és a megrendelések száma az internetes üzletben jelentősen növekedett – emlékszik vissza Adam.
- Ez fokozta a motivációnkat arra, hogy tovább fejlődjünk, az egész nyereséget viszont beruháztuk az üzletünk fejlesztésébe. Hetente hét napot dolgoztunk, napi 16 órát. Versenyeztünk, hogy ki dolgozik többet – hozzáadja Sławek.

- Kerestünk olyan épületet, ahol jól fejlődött teniszklub volt. Eszembe jutott egy ismerősöm, aki a Silva klub – nagy és remek elhelyezkedésű épület tulajdonosa – mondja Sławek.

- A modern webáruházba való beruházás hamar nyereséget hozott. Vilagszerte ismert márkák szívesen együttműködést kötöttek velünk: Lacoste, EA7, Hydrogen vagy Björn Borg – mondja Krzysztof.







A "Strefa Tenisa" mint egy családi vállalkozás jött létre, először a három, majd tucatnyi ember kitartásának, szenvedélyének és óriási erőfeszítésének köszönhetően. Ennek az értékeknek köszönhetően a "Strefa Tenisa" ma a legnagyobb teniszmárka Lengyelországban és Európa ezen részén. Meg vagyunk győződve arról, hogy ez csak a kezdet. Még mindig sok álmunk megvalósításra vár és folyamatosan új célokat keresünk.

Functional cookies are absolutely necessary for the functionality of the web shop. These cookies assign a unique random ID to your browser so that your unhindered shopping experience can be guaranteed over several page views.
Marketing cookies are used to display advertisements on the website in a targeted and individualized manner across multiple page views and browser sessions.
Tracking cookies help the shop operator to collect and evaluate information about the behaviour of users on their website.
These cookies are used to collect and process information about the use of the website by users, in order to subsequently personalise advertising and/or content in other contexts.